Blog - podejście trzecie

niedziela, 24 lutego 2013
Ostatni wpis miał miejsce w dniu 30 października 2012. To zdecydowanie zbyt dawno. W międzyczasie, kiedy nic nie pisałem, założyłem drugiego bloga na krótkie notatki, fragmenty kodu, których nie chciałem zamieszczać tutaj. Zrozumiałem, że blog ma służyć głównie mi jako notatnik, dlatego postanowiłem wprowadzić w blogu, a raczej w sposobie jego prowadzenia, kilka znaczących zmian.



Lista rzeczy, które chcę zmienić:
  1. Oprócz długich blogpost'ów zamierzam dodawać krótkie notatki, jeśli przedstawiają coś ciekawego.
  2. Więcej code snippet'ów.
  3. Chcę zwiększyć częstotliwość zamieszczania wpisów, po części poprzez dodawanie krótkich notatek.
Mam nadzieję, że zmiany wyjdą na dobre i powrócę do blogowania na dłużej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz